sobota, 17 czerwca 2017
Hejka :)
Pomyślałem o takiej serii która być może wam się spodoba :)
Na snapchacie poprosiłem was o pytania, było całkiem sporo więc pomyślałem, że na nie odpowiem.

Nie przedłużając... zaczynajmy

  1. Czy uda ci się ukończyć pierwszą klasę liceum ?
No więc powiem tak... było ciężko, tzn. przez pierwsze półrocze było bardzo dobrze, natomiast w drugim opadłem w nauce dramatycznie, pakowałem się w problemy, i groziła mi "sierpniówka" z języka polskiego, natomiast rzuciłem wszystko i się przyłożyłem by temu zapobiec :) Mam nadzieje że w drugiej klasie będzie lepiej ☺  


2. Co planujesz na wakacje ?

Oprócz wyjazdu nad morze, to nie marnować dnia w domu i spędzić chwilę z przyjaciółmi.

3. Czy jak jedzie się pociągiem Intercity to sprawdzają bagaż?

Pytanie nie dotyczy co prawda mnie, ale odpowiem bo kiedyś mnie też to drażniło. Jak ja jechałem z Wrocławia do domu to nie sprawdzali, moim zdaniem w żadnym pociągu nie sprawdzają, PKP to nie lotnisko xd

4. Skąd pomysł na bloga ? Co twoi rodzice na to ?

Pomysł pojawił się kiedyś w jakimś serialu, ale nie umiałem założyć e-maila, wiem śmieszne ale mając 9 lat nie wiedziałem co to e-mail xd. Potem grałem w taką grę i od tego czasu pomyślałem, a założę se bloga o tej tematyce i tak od 2010 założyłem tego lecz porzuciłem go i pisałem tamtego o grze. W 2012r. postanowiłem zacząć pisać tego i jestem zadowolony z efektów, choć zawsze coś poprawiam by było coraz lepiej. 
Na początku nie mówiłem nic mojej rodzinie, prawdy dowiedzieli się w gimnazjum gdy nauczycielom, jeden post nie podpasował, do dziś nie wiem o co im chodziło. No i rodzice byli wzywani, kazali mi usunąć stronę lecz nie wyraziłem zgody gdyż strona dobiegała 10K wyświetleń i szkoda by mi było (tego fejmu) jak i pracy włożonej w to wszystko więc zmieniłem adres bloga i usunąłem ten post. Teraz czytają go i wspierają w tym co robię, nawet mówią mi jakie zdjęcia mam robić ♥.

5. Co chcesz jeszcze zrobić w życiu ? 

Nie jestem w stanie opisać wszystkiego ale wiem czego chcę za rok ♥ 
Za rok chcę wylecieć do Warszawy spotkać się z kolejną przyjaciółką, która była częścią mojego sukcesu i chcę ją w tym miejscu pozdrowić. 
WYLECIEĆ ? No właśnie... sprawdzałem połączenia Pendolino i niestety wychodzi ponad 300 zł w obie strony, bus też nie bardzo bo godziny nie brzmią za fajnie :/, Samolotem wychodzi do 100zł w dwie strony a nawet mniej, i przy okazji byłby to mój pierwszy lot w życiu. Jedynie boje się tej odprawy i jak jest z biletami gdyż boje się, że w czymś się pogubie xd

fotograf: Piotr Michalik z aplikacji SNAPCHAT
6. Co wolisz MCDONALDS vs KFC ?

KFC, ale jak mam być szczery, kebab jest idealny ♥ a jak ktoś tylko tym żyje, to polecam zwykłe restauracje, nie trzeba wydać aż 10zł na kanapkę a zjesz za to spory obiad :) 

7. W Szkole ktoś wie jaką prowadzisz działalność ?

Na pewno wie moja klasa, większość się z tego "nabija" czy pozytywnie czy negatywnie wali mnie to xd inni to nawet chwalą i wytykają mi co mogę poprawić by był jeszcze lepszy. Czy reszta szkoły wie ? Nie wiem, i szczerze nie interesuje mnie to xd

8. Ile masz wzrostu ?

Mam ponad 183cm wzrostu :) 




I wydaje mi się że można skończyć na tych pytaniach :) Drugą część pytań chcę poświęcić w osobnym poście gdyż mało znajduję się postów, więc zamiast robić jednego wielkiego podzielę go na kilka standardowe :)

Ja wam życzę miłej nocy i dobranoc



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest motywacją :)

Obserwatorzy